02 APRIL 2010

DATE 2010-04-02 TIME 10:14:42

idag känns det redan bättre i brösten, det gör ont men verkligen inte lika ont som det gjorde igår! det har blödit lite från båda mina bröstvårtor så det ser lite läskigt ut.. om en stund ska jag försöka ta mig in i duschen och skölja av kroppen, luktar apa rent ut sagt.. jag har svettats som en gris på nätterna haha. är lite rädd att de ska göra ont att få vatten på såren men de är bara att stå ut ;/


idag kommer det bli jätte stort kalas här hemma också! min fina bror fyller hela 18 år idag :D vi har varit inne och sjungt för han och gett han några paket och så får han resten i eftermiddag! längtar super mycket till Lisa och Per (mina och mina bröders fosterföräldrar från småland) kommer hit!!


snyggingarna ;) haha. bror och jag på julafton heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0