06 APRIL 2010

DATE 2010-04-07 TIME 02:05:45

Dagen började underbart som vanligt när det första jag ser är linus ♥ .. vi gick upp och käkade frukost; macka yogurt och kaffe. och sen gick vi ner till våra datorer.. ungefär vid klockan 15.00 kom kenny hit, vi drog in till stan en snabbis och lämnade in lite papper så jag får pengar och så åkte vi ett varv.. 16.00 bjöds det på mat hemma hos mig; wook med nudlar, underbart gott!!! när vi var mätta och belåtna åkte vi till hemköp och köpte kattmat och sen hem till linus där vi kollade på film, drack kaffe och chillade någon timme.



Innan det var dags för kenny att dra hem till anton så drog vi till Mcdonalds! vi käkade två cheeseburgare var på min bekostnad (okej då kenny la en tia och linus betalar ju bensinen).. gott var det iallafall, som vanligt ;P

 

linus och jag har bara tagit det lungt resten av kvällen. Catherine kom hem ikväll med, hon sa "men becca du har ju inga tuttar kvar!" kändes faktiskt riktigt gött att få höra de, eftersom jag nojjar över att de inte blivit någon skillnad ;D haha

 

 

jaja kära ni! nu är det dags för mig att krypa till kojjs, godnatt och drömsött!


Kommentarer
Postat av: Nedzada

om du anmäler dig på 4days of fame på min blogg så har du chansen att synas på min blogg i vänsterspalten i 4 dagar och dina besökare ökar! :D Love <3

så om du är sugen kolla in bloggen. http://www.nedzadaomerovic.blogg.se

2010-04-07 @ 18:45:04
URL: http://nedzadaomerovic.blogg.se/
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Hoppas du mår bra efter operationen! Det är inte lätt första dagarna så det klias och har sig hehe. Och evt ömmar. Men jdet går över. Känner du dig nöjd?

2010-04-07 @ 22:54:18
URL: http://www.miss0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0