29 APRIL 2010

DATE 2010-04-29 TIME 23:03:35

dagen har varit helt okej. träffade linus i 10 minuter för en stund sen, första gången på en vecka eller något (y) .. vart på af på ett möte och städat ur en husvagn med ett kylskåp fullt med mögel..

i morgon är det valborg och jag ska bara vara hemma och alkohol-protestera. typ iallafall, kan ju hända att jag tar mig någon öl, men jag ska iallafall protestera mot valborg hysterin. så trött på att folk blir helt hysteriska, faktiskt. hälften av alla som ska ut och supa i morgon kommer inte ens se skymten av en brasa. vad kommer vara så speciellt med valborg kvällen om man jämför med alla andra helger folk super? ... visst att de är mysigt att stå och kolla på brasan med någon man tycker om, alla kompisar är ute yaddayadda men seriöst, hur många kommer ens minnas att dom sett brasan dagen efter. nej fan de var bättre när man var mindre.... (för att klargöra en sak; jag är inte negativ eller sur på något sätt, jag har bara börjat förstå att de finns viktigare saker än att bli stupfull + att förra valborg var den värsta dagen i hela mitt liv.. thank you for that btw)


Nighty night y'all!

Kommentarer
Postat av: Sara andersson

håller med dej till står del :)

2010-04-30 @ 16:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0