GOOD MORNING CUPCAKES

DATE 2010-04-11 TIME 13:30:01

idag ser min eftermiddag ut såhär; stressa att göra mig i ordning till klockan 14, bengt hämtar mig, lunch med bengt klockan 15, fika med bengt (rabarberpaj med vaniljsås och kaffe), åka hem.

det är vell ungefär det som jag har inplanerat. och jag tror det kommer bli en super mysig dag.. och vet ni? jag verkligen älskar att leva just nu! visst att de är mycket som jag vill ha (jobb, lägenhet osv.) men just nu så orkar jag inte gå och oroa mig, jag vet att det kommer gå bra någongång. jag vet att jag förtjänar det bästa (precis som alla ni andra också gör) ... min självkänsla har varit väldigt hög det senaste och jag älskar det! jag känner mig riktigt snygg, och här sitter jag med skitiga mjukisbyxer, armhålor som luktar svett, två dagar gamalt smink och håret ser ut som fan ;O



jag drömde en dröm inatt och i den drömmen, accepterade jag, fattar ni? allt som jag haft ångest för, bara accepterade jag i min dröm inatt.. och nu när jag känner efter (i vaket tillstånd) känner jag lättnad, som om att mitt hjärta på något mirakulöst sätt bara har läkt?... egentligen kanske det inte varit brustet alls, allt kanske bara har varit en illusion? jag kanske bara har känt, i olika situationer, det som alla förväntar sig att jag ska känna? det som man "ska" känna.... äsch jag vet inte vad jag snackar.. det är fint väder iallafall och de gillas starkt.

Kommentarer
Postat av: linn

Jag gillar dig starkt snuttis! <3

2010-04-11 @ 14:34:39
URL: http://liinnjohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0