HUR KAN MAN VARA PÅ DÅLIGT HUMÖR!?

DATE 2010-04-09 TIME 13:38:38

Dagen började väldigt väldigt segt! orkade knappt ta mig upp ur sängen.. kommer ihåg att jag sa högt till mig själv när jag vaknade och kände hur varmt och skönt de var undertäcket "jag önskar att jag aldrig behöver gå upp".. men jag var så illa tvungen att gå upp.. duschade och sminkade mig (första gången jag sminkar mig sen operationen) gjorde mig i ordning och kollade banken, 124:- .. klockan 10.25 kom fredrik och hämtade mig utanför och så drog vi först pch tankade för 100:- och sen åkte vi till uddevalla sjukhus..


Inne på sjukhuset fick jag träffa min läkare igen. började svettas redan när vi skulle gå in i rummet.. fick ta av mig tröjjan och sport-bh och flasha boobsen för två läkare.. allt såg fint ut och så skulle hon avlägsna den gamla tejpen som sitter på såren, där ärren kommer bli. FYTTIRACKARN VAD ONT DET GJORDE, var riktigt nära på att börja gråta (läs; riktigt nära) men jag överlevde som tur va ;P med ny fin hudfärgad tejp lämnade jag sjukhuset 10 minuter senare.


Fredrik och jag satte fart, hög fart mot överby med kurrande magar och vattniga munnar. jag tog ut 100 i swedbank banken och fick minus 74 på kortet ;P så drog vi och käkade inne på etage (där burger king låg innan) satan i gatan vad gott det var, fredrik hade rätt, 10/10 !! två bakpotatisar, en med ost och skink röra och en med bacon röra, två bröd och massvis med god sallad! underbart gott! 65 rikstaler kostade det.

 

Vi drog en snabbis till goldmine och sen körde fredrik hem mig. bengt ringde mig för ett tag sen och undrade om jag ville åka till stan och fika med han, men tyvärr så känner jag att jag inte orkar det nu, det svider och sticker så mycket i brösten så det skulle bara bli jobbigt nu.. men vi ska ta det en annan dag nu i helgen :)



nu ska jag gå ut och sätta mig i den skön solen och bara njuta. tar med mig molly ut (som förövrigt ska föda sina valpar när som helst) puss så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0