JAG ÄR HELT DÖD I KROPPEN

DATE 2010-04-25 TIME 10:50:58

gud jag tror jag var riktigt full där på slutet igår hah! spel kväll var de meningen att de skulle vara. mamma och anette blev drick sugna, vin sprit öl? fick i mig allt. inte mycket av något men ändå tillräckligt.. jag känner mig verkligen helt slut. jag ska försöka dricka så mycket vatten det bara går nu och sen skvätta lite KALLT vatten i mitt ansikte så jag vaknar till, jag ska ju övningsköra med bengt om ett tag... meningen var att jag skulle ta 11 bussen till han, men det får nog bli 12 bussen istället, om han inte kommer och hämtar upp mig vill säga. ska ta och ringa han nu faktiskt.

senare sen ska jag städa hos pappa och speeeela :) hörs i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0