LITE BRA OCH LITE DÅLIGT

DATE 2010-04-28 TIME 18:49:45

men mest bra mår jag vell, antar jag... var hos tandläkarn förut, så gaddarna mår la fint nu (y) men plånboken skriker av smärta, 670kr!!! övningskörde med bengt en stund efter och jag måste nog säga att jag överraskar mig själv med hur bra jag är, klarade till och med att starta i en liten uppförsbacke, ett antal gånger, idag ! woohoo + att jag lyckades igenom hela "lektionen" utan att kolla en endaste liten gång på fötterna (vilket är väldigt lätt hänt i början)... nu känner jag mig ännu mer säker på dragningsläget och hur jag ska få bilen att rulla igång utan "kärring" stopp. Det dåliga vill jag inte ens gå in på, de är inte för att jag inte vill skriva det, utan för att jag inte orkar slösa energi på det förtillfället :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0