MORGON PROMENIX

DATE 2010-04-08 TIME 13:39:09

morgon och morgon, men klockan halv tolv gick jag bort till vårdcentralen! hon tog bort 6 stygn på mig, tre på varje bröst. skönt som fan att detta är avklarat nu! nu finns det inga mer stygn att ta bort för dom andra försvinner som sagt av sig självt. sköterskan måste trott att jag mådde jätte dåligt när hon var klar för hon upprepade samma mening 20 gånger "du får lägga dig igen och vila en stund om du vill" ... visst att jag var galet rädd när hon skulle börja pilla och ta bort tejpen och stygnen.. men såg jag verkligen så blek ut ? ;P Får faktiskt nämna att jag gick hem också!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Snygg blogg haha! :) Gillar designen!!! Följa mig via bloglovin???? :)

2010-04-08 @ 14:56:15
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0