MY OWN CHUCKS

DATE 2010-04-09 TIME 20:47:41

jag och mamma har beställt varsinna converse nu! men inte från Sverige, från USA och vet ni ? hela kostnaden (gratis frakt) blev 740kr .. hur billigt är inte det ? 370kr paret ;P wiiieiwiiiiee ... den sidan kommer jag lägga in på min iphone i "anteckningar" så jag aldrig glömmer sidans namn! funderar på att beställa ett par svart nästa månad... men dom vita är helt klart de snyggaste! (när dom kommer slipper jag använda mina chuck taylor kopior från skopunkten som kostade 199kr) hahaha :D nu får vi bara hoppas att det var en seriös sida så dom inte tar mina pengar..

 

Vill ni också beställa billiga converse? då gör ni det här!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0