NÅGRA TIMMAR SENARE

DATE 2010-04-10 TIME 19:33:02

överby gick vell kanske inte som jag hade hoppats på, trodde att jag skulle hitta mer med tanke på allt som jag vill ha som jag sett på internetshopparna... och så trodde jag inte att vi skulle vara där knappt en timme för att mamma och pappa skulle hinna tillbaka och lämna in på travet (vilket ändå redan var försent när vi kom dit).. men på måndag ska jag och mamma åka till överby igen när vi slipper stressa..

Jag köpte iallafall ett svart linne med blommor på från ginatricot.. det har funnits ganska länge och jag har kollat på det många gånger på ginas webshop men har inte viljat köpa det förens efter operationen. så idag köpte jag det äntligen! :)



NI FATTAR INTE HUR UNDERBART DET KÄNNS FÖR MIG ATT BARA KUNNA GÅ IN I EN BUTIK, SE EN SNYGG TRÖJJA/LINNE OCH BARA KÖPA DET UTAN ATT BEHÖVA TESTA DET, FÖR ATT JAG VET ATT DET KOMMER PASSA :D operationen är det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv♥


Kommentarer
Postat av: m a r i a

Hej! Har just nu en frågestund i min blogg och skulle bli jätteglad om du lämnade en liten fråga. Kram på dig :)!

2010-04-10 @ 20:00:44
URL: http://mariasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0