PÅSKAFTON :)

DATE 2010-04-03 TIME 14:16:22

underbar morgon/ förmiddag. mysig och lugn. lisa och per har tyvärr åkt hem nu. jag och linus har varit i stan på bolaget, han ska ut ikväll. träffa Johan utanför bolaget! hum... sen har de vell inte hänt speciellt mycket... jag vet iallafall att jag bara ska ligga här med datorn precis hela dagen (trots det underbara värdret) för jag orkar tyvärr inte vara ute och flänga nu...

brösten känns helt okej idag, det gör inte lika ont och just förtillfället så kliar de mest!
mina värktabletter som jag fick utskrivna är slut typ, har en kvar och den tänkte jag att jag tar när jag verkligen verkligen behöver den.. fast linus mamma sa att hon kunde ta med några hem till mig från hennes jobb (a)


plankan ;o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0