SEN UPPDATERING

DATE 2010-04-13 TIME 00:38:43

Eftermiddagen spenderades ett tag med emil, vi var nere på pizzerian (han käkade) och så satt vi och snacka en stund.. roligt att träffas, vi kom på att de var nog ett år sen, minst, sen vi sågs sist ;P

nu i kväll har jag bara tagit det väldigt lungt. har svinigt ont i halsen och täppt i näsan, det kanske inte är så varmt som man tror att det är så få fort solen sticker fram haha. men jag tror nog det var linus som smittade mig, han ligger ju trots allt hemma och är sjuk, stackarn :(  .... jag var nere hos anette för ett tag sen med och käkade en negerboll och drack en burk cola! :) fick en strepsil av henne, som ska vara bra mot halsont! och självklart busade jag lite med hennes katt simon!



Har även suttit ett tag och hjälpt min käraste vän Linn, med hennes "läxa" hon ska hålla ett tal i morgon om mobbning förstår ni :P så nu hoppas jag att jag hjälpt henne tillräckligt så hon fick tummen ur (hennes ord) och började skriva på det!


eftersom att jag känner mig små sjuk så tror jag nog att jag ska lägga mig alldeles strax! så jag säger godnatt :)

Kommentarer
Postat av: linn

haha, gummsan! jag har inte börjat än! HAHAHA

2010-04-13 @ 01:02:33
URL: http://liinnjohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0