THE HILLS SEASON 6 TRAILER!

DATE 2010-04-07 TIME 23:37:30

snart snart snart kommer  den sista (tyvärr den sista) säsongen av The Hills. den 27 april sänds det första avsnitten på Mtv.com ... vet inte hur långt sverige har kommit med säsongerna? jag som avskyr att vänta, kunde inte låta bli att börja kolla på amerikanska mtv, det finns ingen text såklart, men jag har inga problem av att det inte finns det heller så ;P nästan alla serier som jag följer är utan svensk text..


I looooove this picture!


tillbaka till ämnet, jag tror att denna säsongen kommer bjuda på mer drama än någonsin! men de är ju det vi gillar ? ;) ta en titt på trailern.. har ni inte dött av längtan redan så kommer ni definitivt dö lite när ni ser den!!


 

let me know what you think!


Kommentarer
Postat av: Olina

När skulle de nya avsnitten börja? :)

2010-04-08 @ 01:27:58
URL: http://crazyfr3ak.bloggplatsen.se
Postat av: olina

Eller oj, opps nu såg jag när det skulle börja xD

2010-04-08 @ 01:28:54
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Jag är sån som måste ha text annars så blir jag "uttråkad" (läs; suger på engelska kanske?) haha.



Har själv opererat mig två gånger så vet hur det kan vara efter en operation. Men det är bara att stå ut.. ;)

Det såg ju bra ut när du stod i sporttoppen! :)

2010-04-08 @ 11:54:07
URL: http://www.miss0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0