VÄRDELÖS DAG

DATE 2010-04-08 TIME 17:09:31

har haft sjukt ont i huvudet hela dagen och att blir nerkyld i regnet i förmiddags gjorde inte saken bättre! är trött och vill vara sova. men de kan jag inte.. jag ska till uddevalla sjukhus i morgon och jag vet fortfarande inte hur jag ska komma dig.. ingen verkar kunna eller vilja köra, bussen är ju ett alternativ men hur lätt är det då? jag har inget busskort för det gick ut igår.. plus att jag måste hinna till fritidscenter och få mitt papper påskrivet och inlämnat så jag får pengar... (vilket påminner mig om att jag har totalt glömt bort att sjukskriva mig FAN!) ...... gud va trött jag är på detta, pallar inte meeeeeeer

Kommentarer
Postat av: Anette Blettis Blind ت

Håll ut Becca! :) <3

2010-04-08 @ 17:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0