VART HAR JAG HÅLLIT HUS?

DATE 2010-04-24 TIME 03:19:38

jag ska vara helt 100% ärlig mot er (det är skämigt men sant)... jag var nere i källaren igår eftermiddag (22/4), med min granne anette, och letade som en galning efter... hur ska jag uttrycka mig? kanske världens.. nej universums roligaste och mest underhållande skapelse... got any clue what I'm talking about? SUPER NINTENDO för guds skull!!!!!! kan också erkänna att när jag lyfte på den där lådan och såg den svarta påsen med konsol+spel i skrek jag av lycka (jag har anettes öra som vittne HAHA)... sikka minnen , my god! super mario allstar, yoshi island, zelda, blackhawk och donkey kong, what else do you need to know? jag har varit totalt fast.. (JO självklart har jag varit på praktiken men det ända jag tänkte på var att få komma hem och spela)

det var lite krångligt att få det att funka, men med hjälp av en ström kanel från SEGA och en skart kontakt från nintendo 64 funkade det till slut fint!


true story, entertainment system ;P


någon så dum som en guldfisk skulle kunna räkna ut vad jag sa göra i helgen ? :D haha BIG BIG LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0