VISST FINNS MIRAKEL

DATE 2010-04-17 TIME 14:28:24

är lite sen på att uppdatera här, det varit ovanligt mycket senaste dygnet... igår (16/4) klockan 06.28 kom det första lilla miraklet ut. jag sov men mamma väckte mig när den första kom ut och trots bara 4 timmars sömn kunde jag inte somna om igen.. 08.30, två timmar senare, hade alla 8 valpar kommit ut.. molly klarade förlossningen helt själv och behövde inte hjälp med något. hon var så himla duktig, bättre hund får man fasen leta efter! det blev 5 hanar och 3 tikar och alla valparna mår bra!

självklart har jag tagit lite bilder som jag tänkte dela med mig av :)


kvällen innan, hon bäddade och bäddade



i väntans tider!

 


några timmar gamla valpisar

 


8 små söta valpar

 


sötnosarna :)




 

Längtar till om några veckor när dom börjar se och höra och ta sina första riktiga steg, men vi får väl passa på att njuta av dessa veckor innan allt sätter igång också hihi :) vill ni veta mer om valparnas utveckling så titta in här igen :)


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Nhaww fan vad söta =)

2010-04-17 @ 19:17:59
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0