YTTERLIGARE NÅGRA TIMMAR SENARE

DATE 2010-04-11 TIME 02:30:41

kom hem från linus för ca 30 minuter sen. vi kollade klart på jurassic park 3 som vi började kolla på för 4? 5? 6? dagar sen kanske ? ;P minns inte riktigt när de var.. och sen kollade vi på den omtalade filmen shutter island, riktigt knepig film och jag vet inte riktigt vad jag tror om slutet, man kan spekulera väldigt mycket i det. men de känns lite onödigt, eftersom hur mycket jag än spekulerar så kan jag aldrig vara säker... jag får erkänna att det är en sån film som verkligen får mig ur balans, jag klarar inte av den dova musiken och att sitta och brainstorma i 2 timmar gör mig tokig. haha :D



jag ska kolla några saker till innan jag lägger mig och sover.. godnatt dudes, ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0