22 Februari

DATE 2010-02-23 TIME 21:54:49

igår på eftermiddagen åkte jag och linus hem till stampe. där var tommy emil dennis och kenny också, satt och tjötade med dom en timme eller något. sen åkte vi hem igen och kollade på house och spårlöst och vräkte i oss godis och chips som vi köpte på hemköp.


utanför linus hus

 


kenny tommy stampe dennis emil

 

vid 22 tiden kom dennis och albin och hämtade oss. först drog vi till donken (grabbarna käkade, inte jag!) sen stack vi och hämtade albins bil. jag åkte med dennis och linus åkte med albin. i stan så fick jag sms av linn att hon precis varit på bio, så jag och dennis hämtade upp henne. så åkte vi hem till stampe igen, hämtade upp stampe kenny emil tommy och så drog vi till brålanda, hem till lillemor och träffade malin, lillemor, ronja, hannah m.m.. vi var kvar där en stund och såg på girlfight hah ;P vid 01 eller något körde dennis hem oss.

vi ( jag och linus ) kollade på typ halva yesman och sen la vi oss och sov.
precis när vi somnat kom julia in i rummet och väckte oss och sa att en propp hade gått. och att de blixtrade i skåpet när hon och nikkä skulle byta propp. så linus gick upp och hjälpte och sen somnade vi om igen :) helt klart en braao daaog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0