Fredagen den 5 Februari

DATE 2010-02-07 TIME 23:37:49

som sagt var jag och linn på överby i några timmar. så jävla roligt var de inne på HM hahah! (loréals puder låg i tre pack i en låda brevid kassan)

Linn: ÅH KOLLA TRE PACK!!
Jag: VA?! ;O HUR MYCKET KOSTAR DOM?!!
Kassörskan: Det där är MITT lager ! :S (med bitter min och betoning på "MITT lager")

fy satan va vi skratta ! haha riktigt roligt. efter de gick vi och skojjade om att allt va MITT lager..
kassörskan verkade lite grinig på oss efter ett tag haha stackarn, hon trodde nog vi retade henne.. jag hittade allt jag skulle ha + lite till och jag tror linn också gjorde det :) 445kr försvann från mitt kort, väldigt tur att jag hade två presentkort med 100kr på varje kvar sen jul annars hade de gått på 645kr när vi var klara så tog vi bussen hem till mig!

Detta fick jag med mig hem ; Deodorant, hårinpackning, transparant löspuder, foundation, vattenfast mascara och concealer pensel + ansiktsmask


Hemma hos mig satt vi och pratade, grubblade på vilka kläder vi skulle ha, linn visade sina miljoner nya ögonskuggor och så gjorde vi ansiktsmask tills det var dags att göra oss i ordning för paarteeeey :)
linn gjorde en super fin svart/lila sotning på sig själv och sen hjälpte hon mig med en super grym make med! (de jag gjorde på mig själv blev helt kladdigt haha) sen gick vi ner och köpte cigg och en pizza.. när vi käkat knäppte vi varsin öl (som vi tog från mamma, och ja, självklart hade jag frågat om vi fick)..

 

vi hann inte ta mer än några munnar av våra öl innan de var hög tid att springa till bussen.. vi klunkade resten av ölen, och sprang typ.. vi hoppade av vid italia och gick hem till therse .. utanför träffade vi tommy, dennis, emil, joel m.m vi orkade inte stå ute och frysa mer så vi gick upp direkt. där uppe var therese och jonas och inte långt efter att vi hade kommit, kom joel eric och maria upp :) och sen rullade de in folk hela kvällen. ska räkna upp alla som jag kommer ihåg var där; therese jag linn jonas krus sara eric maria joel tommy emil emil dennis celi ewelina sofia johanna pontus... hum... sen minns jag inte mer heheh. jätte roligt var de iallafall, vi spelade sanning och konsekvens (as roligt).. pontus slickade krus tå, sofia drack öl ur pontus navel, sara luft juckade...aah sjuukt var de :D

 



eric och maria berättade att dom ska bli föräldrar med, SÅÅ SÖTT!! grattis IGEN. sen var de som vanligt lite bråk (jag bråka inte) men annars var kvällen så jävla bra! går inte räkna upp alla knäppa saker som hände.. fett värd kväll kan man beskriva den som... till slut blev klockan 4.a och de var bara jag therese och sofia kvar.. joel hämtade sofia och runt 5 la vi oss och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0