Godmorgon Godmorgon

DATE 2010-02-25 TIME 11:07:56

gud vad jag är trött idag måste jag säga! somnade vell framåt klockan 4 inatt och vaknade för en timme sen av att pappa kom hit (våran hund älskar pappa så de blir alltid ett j*kla liv på henne när han kommer), vaknade av samma anledning igår också -.- känns som att jag har massor med sand i ögonen, kan knappt hålla ögonen öppna!

snart ska jag gå upp och säga godmorgon till familjen och ta mig lite frukost! idag väntar städning av våran lägenhet. får betalt av mamma. och så ska jag få pengar av pappa för att jag städade hos han igår :)


skickar en liten tanke till linus också! första dagen på jobbet. för hans skull önskar jag att de är snö några veckor till! så han får massor med pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0