Hemma från stan

DATE 2010-02-10 TIME 16:52:18

Dagen började med att jag vaknade av alarmet från mobilen klockan 11.30. Jag gick upp och satte på datorn, sminkade mig och fixade mig (galet trött idag, kunde knappt hålla ögonen öppna). linus hämtade mig 13.45 och så stack vi till af, vi lämnade in papprena till försäkringskassan. Jag hade ett möte 14.00 men av någon anledning dök aldrig fredrik upp? jaja.


linus körde mig till biblioteket (aldrig vart där innan, så jag visste inte vart de låg) där mötte jag bengt. vi gick till nordfeldts och fikade, kaffe latten är underbar där! sen gick vi och tog ut lite pengar till bengt som jag var skyldig han. sen ville han visa mig hur de såg ut i biblioteket (haha söt) så vi gick tillbaka och kollade runt där inne. och efter de gick vi till bolaget, han köpte vin. sen kramades vi hejdå och så gick han till bussen :)


linus hämtade mig i stan och så åkte vi till hemköp, där köpte vi chips och cola ♥ och sen en snabbis hem till mig så jag kunde hämta min dator och lite annat smått och gott ....


förresten så tror jag att jag har den nördigaste pojkvännen i världen haha! kolla bara hans "wall of anime"-vägg som han gjorde igår.... my god! (fast jag får vell skylla mig själv, de var ju trots allt jag som fick han att börja kolla på anime)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0