Lördagen den 6 Februari

DATE 2010-02-07 TIME 23:47:40

jag och therese vaknade frammåt 12 och efter en halvtimme eller något kom krus också :) vi satte igång att städa och krus gick bort med flaskorna och burkarna till återvinningen vid kvantum (y) sen satt vi och kollade på tv resten av förmiddagen tills joel kom och hämtade och körde hem mig! Där hemma gick jag och la mig direkt igen och sov 1-2 timmar.

riktigt skönt att jag slapp vara bakis! var mest trött och så. kvällen spenderades tillsammans med mamma och joy, en godis skål och cola framför postkodmiljonärer, melodifestivalen (helt sjukt att den bästa låten åkte ut!!) brottskod försvunnen och en film på 4.an .. väldigt mysig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0