Mysdagar !

DATE 2010-02-18 TIME 22:11:57

jag och linus har bara legat inne sen igår. vi har inte gjort något speciellt alls. kollat på tv och film mest. suttit uppe i vardagsrummet med varsin dator (någon grejj till hans dator är sönder, den är på lagning så han kan inte använda sin och inte spela cs eller något annat haha!)


efter allt tjat från "storbloggarna" senaste veckan, har jag börjat använda twitter lite aktivare nu, riktigt roligt faktiskt!! jag följer bl.a audrina patridge och heidi montag där nu. ska alldeles strax leta upp min absoluta favorit - beyonce's twitter (om hon har någon) ...  jag heter iallafall HelloBeccaaaa på twitter och ni får jätte gärna följa mig där, om ni vill :)

namnet HelloBeccaaaa är mitt nya namn på dom flesta sidor nu. kanske lite fantasilöst men jag är ganska fantasilös förtillfället så de passar vell rätt bra då?! ;P Under namnet HelloBeccaaaa finns jag på: bdb, twitter, flickr och yahoomail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0