Nu är jag helt slut !

DATE 2010-02-09 TIME 19:53:13

städat hemma hos pappa från klockan 14 till 17.20 och tro mig när jag säger att jag aldrig sett något smuttsigare i hela mitt liv! torrdammade/blötdammade allt, damsög och torkade alla golven. har bor ju i en tvåa så 5 rum med hallen inräknat som jag har städat från topp till tå. men de är väldigt skönt efteråt, det var nästan så att jag inte ville gå därifrån för de var så rent och fint :) gjorde självklart lite om möblering i bokhyllorna m.m också. + att jag bärde 8 fulla kartonger, två fulla säckar och två stolar och ett barbord ner i hans källarförråd... fick 200kr och så är han skyldig mig lite till men de får jag nästa gång jag städar, vilket förmodligen blir om två veckor..

snart är det dags för flowin träning och sen en dusch! men först ska jag käka lite mango :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0