Skjut mig i skallen

DATE 2010-02-21 TIME 17:12:24

igår ska vi inte ens prata om hur jag mådde! fyfarao säger jag bara. snökaoset /bakfyllan/kylan allt fick mig att totalt bryta ihop när jag linn dennis tommy emil och joel var på monalisas.. grät i telefonen när jag pratade med mamma. som tur var skulle joy's kompis pappa köra hem till oss och då passade han på att hämta upp mig. han hade lyckats få ut sin bil ur snödrivorna.... ett tag var jag så nära på att hem men mamma övertalade mig om att jag skulle frysa ihjäl om jag skulle ge mig ut i de vädret.

mamma övertalade tydligen linus på facebook också. för han hade kastat sig ut i snön och skottat ur sin bil med och skulle precis åka och hämta mig i stan när linn berättade att joels pappa redan var på väg... när jag kom hem så satt min fina sötnos här hemma i köket och väntade på mig hah :)

 

idag mår jag inte speciellt bra heller. galen träningsverk i benen och armarna sen i fredags natt när joel körde fast i snön. ska iallafall hoppa in i duschen nu, så att jag är klar när mamma kommer hem med kina mat! hungrar ihjäl snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0