Söndagen den 7 Februari (idag)

DATE 2010-02-07 TIME 23:58:48

vaknade vid 15 ungefär och var hemma hela eftermiddagen.. gjorde hårinpackning, body scrub mm. dushade även sista 5 minuterna i dushen med kallt vatten, as gött!!

efter dushen vägde jag mig:


de blir ju bara bättre och bättre de här :D


klockan 20 ungefär kom linus och hämtade mig. innan jag gick fick jag pussa och krama maja hejdå, för hon ska åka hem till grästorp i morgon. vi har varit hundvakt åt henne sen i torsdags .. så himla sööt är hon :D


är så mysigt att träffa linus igen :P vi har bara träffats några timmar i torsdags denna veckan,
bara för att jag kännde att de har varit lite halv dålig stämning mellan oss. så jag tyckte att vi kunde ta några dagar (blev visst en helv vecka nästan) till att vara med kompisar och komma ut lite. verkligen smart gjort, för de är verkligen underbart att få ligga här i hans säng igen efter att ha saknat han sen i måndags typ..  ikväll har vi kollat på american dad och myst. nu har jag skrivit blogginlägg i en timma och linus spelar lite. Nu ska jag gå ut och röka, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0