Sorgsen morgon :'(

DATE 2010-02-26 TIME 13:20:11

anette och jag satt uppe till 4.a inatt och spelade! förutom en timme när hon färgade mitt och jag färgade hennes hår. jag fick 3 hårfärger av pappa igår som tack för hjälpen med städningen! 2 använde jag igår och de är en askblond färg. nu är jag grön i skallen precis som jag hoppades :) för nu finns de inga röda toner kvar i håret. och de betyder att om jag börjar slinga mitt hår nu så blir de inte orange/röda slingor utan blonda slingor! wiiio.

anledningen till att vi satt uppe så länge var för gammel molly. igår på eftermiddagen när jag mamma pappa och anette kom hem från överby så märkte vi att de var blod på golvet här hemma. här hemma var gammel molly och våran molly, mamma sa att hon trodde de var våran molly som löper lite till eftersom hon löpte för en vecka sen. Men så var det inte! för efter vi hade lämnat ner gammel molly hemma hos anette (anette var hennes dagmamma) några timmar så märkte jag och anette när vi kom ner igen att hon blodat ner överallt. gammel molly bettede sig jätte konstigt, hon hade inte rört sin mat på hela dagen, knappt druckit något vatten alls och hon varken skällde eller sprang till dörren när någon plinga på.. vi spekulerade om att de kunde vara urinvägsinfektion, men sen började vi förstå mer och mer att de nog inte var de. livmodershalsinflamation stämmde bättre in.. och mycket riktigt när mamma tog henne till vetrinären i förmiddags så undersökte dom henne och när hon la sig ner började det rinna massor med var från musen. och de fanns inget dom kunde göra, så dom fick avliva henne :(


♥ R.I.P GAMMEL MOLLY ! ♥
always missed but never forgotten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0