Sorry för dålig update

DATE 2010-02-11 TIME 21:26:33

har egentligen haft hur mycket tid som helst att uppdatera idag, men min fokus har legat på en annan sak helt enkelt! klurigheter och film för att vara exakt :) älskar att anstränga min hjärna för att lösa problem.. speciellt dator/internet relaterade problem.. ska inte avslöja för mycket! tänkte ge upp för någon timme sen så jag la upp ett forum. men efter en timmes väntande på att få svar från en kunnig person (hatar att inte kunna lösa saker själv) så tog jag bort min tråd i forumet. och 10 minuter senare hade jag löst de själv ;D ska man få något gjort är de lika bra att jobba med problemet själv. för får man facit i hand, lär man sig inget!

nu ska jag pilla vidare! kanske hörs i kväll eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0