Trevlig kväll med trevligt folk (y)

DATE 2010-02-25 TIME 01:06:39


såhär ser jag ut idag, haha sur min


som sagt så hämtade linn och fredde mig innan! vi åkte direkt hem till linus och satt där säkert i en timme, för att dom inte kunde sluta babbla om datorer och shit.


tillslut kom vi iväg iallafall, vi åkte mot McD's direkt. (bara för att jag vart sugen på de hela dagen!!!) jag skickade iväg ett sms till dennis och sa att de var möte på donken.


när vi kom fram så var dennis, tommy och stamprurt redan där och väntade på oss :) vi gick in och käka (jag fredde och linus käka) jag testade en mcfish för första gången MMMMH-MH var god den va! och de bästa med den är att de är den "nyttigaste" hamburgaren på McD's. for your information så är mcfeast onyttigast! sen blev de en vända till maxi och fredrik köpte lite gottgott - ostbågar och cola!


sen for vi hem till linus igen, jag linus fredde och linn ! vi chillade massa kvartar, linus fick jobb (han börjar i morgon klockan 7 som snöskottare). och snackade massor med skit :) klockan blev helt plötsligt 12 och fredde och linn körde hem mig sen stack dom med hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0