Skulle publicerats i fredags morgon

DATE 2010-02-05 TIME 09:14:21

jag vet att det har varit dålig uppdatering senaste, men helt ärligt, så har jag inte orkat eller haft lust. jag har varit väldigt depprimerad senaste dagarana. jag har kännt mig missförståd och hafte en minst sagt förjävlig oro i kroppen.. kan inte riktigt lägga fingret exakt på vad de är men jag tror nog de är löst nu. sovit bättre i natt än vad jag gjort på en vecka och de känns riktigt skönt (även om jag bara sovit 5 timmar) ....


Idag är jag uppe ovanligt tidigt för min fina vän linn och jag ska åka ut till överby och ta en liten shopping runda! för mig blir det mest smink som ska inhandlas så som; mascara, foundation och puder. blir lite skönhetsartiklar med tror jag; deodorant och hårinpackning :) ska försöka hålla mig runt 500:- för jag måste ju fortfarande ge bengt några hundra och så ska jag ju klara mig på något resten av månaden... Ikväll ska vi på fest och min andra rara vän therese köper cider till mig, så slipper jag tänka på de med! (förde över 200:- till henne igår)..


Nu ska jag gå upp och ta mig lite frukost (tror jag, om jag känner mig sugen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0