You make me feel funny

DATE 2010-02-24 TIME 12:26:02

gårdagen var lugn, vi försökte komma på något att göra men vi misslyckades. stackars lilla linn som var fullare än f*n och satt i en snövall och inte visste vart hon va. vi kunde tyvärr inte rädda henne heller ;/

idag ser de ut som att det inte händer något heller. försökt få tag på linus men som vanligt är de omöjligt :) mina pengar har kommit in, vilket känns väldigt gött. eftersom jag legat minus på kortet en vecka nästan!! gubben i kiosken har stängt och kommer inte tillbaka förens om en halvtimme... så frågan är nu, vad ska jag göra? pappas lägenhet måste städas men jag känner mig helt slut. jag kanske kommer igång om jag väl går dit, men att gå dom 50m till andra trapphuset känns galet långt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0