12 januari

DATE 2010-01-12 TIME 17:01:35

gud vad jag är rastlös, om de finns något här i världen som jag verkligen skulle vilja ta bort är det att vänta! har hållt på hela morgonen att vänta och vänta och vänta. de är aldrig någonting som bara flyter på, innan man ska göra något måste man alltid vänta.


Just nu väntar jag på att filmen "the ugly truth" ska bli klar i windows movie maker.
eftersom den är i två delar så vill jag inte lägga in den i iPhonen för då blir de fult i min film lista. så jag la in filmerna i wmm och satte ihop dom så att hela filmen är på en del. och de tar tid vill jag lova, har suttit och väntat i över 70 minuter på att den ska bli klar. och när den nu väl är klar om 10 minuter så måste jag lägga in den i videora och convertera den till iPhone format och även de tar tid, 80 minuter närmare bestämt. Jag har också fixat alla låtar i iTunes och de tar med en jäkla tid men nu är jag klar och tacka gud för de.

Jag väntar också på att Bengt ska höra av sig för han ska hämta mig och så ska vi åka och ta ut hans 2000:- som jag är skyldig och sen ska vi hem till han och käka. Min mage skriker efter mat så även denna väntan är olidlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0