13 Januari

DATE 2010-01-13 TIME 17:38:08

idag har jag och linus varit inne i stan. jag hade möte på af och linus skulle fylla i papper. de tog vell ungefär 20 minuter och sen när vi kom hem igen ställde sig catherine och gjorde super goda stuvade makaroner och falukorv bara för att vi inte hade käkat frukost hihi (a)

Känner mig riktigt duktig idag också ska ni veta! eftersom att jag måste sluta röka nu innan operationen så har jag idag försökt att inte röka så mycket. och idag har jag hittills bara rökt 1 ½ cigg !! :D normalt brukar jag röka 10 cigg om dagen. jag ska ju inte lägga mig än på massvis med timmar så jag tror nog jag kommer komma upp i 6 cigg idag ;P men de är fortfarande en förbättring!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0