16 Januari

DATE 2010-01-16 TIME 17:55:24

vad ska jag skriva idag då... sov väldigt länge och riktigt riktigt riktigt skönt inatt! vaknade inte förens 15.30 . är hemma hos bby och hans säng är skönast!!

jag kan inte förstå de själv men jag har haft ett cigg paket i 5 dagar nu!!! de är helt sjukt. de har ALDRIG hänt tidigare. Jag har en cigg kvar nu så jag måste köpa nya ikväll. men ändå! .... 5 dagar!! jag är sååå duktigt :) om någon vecka har jag säkert slutat helt! jag tror jag ska köpa nikotinplåsten när jag får pengar, jag har användit de förr och dom är riktigt bra faktiskt. nu när jag har viljan också så tror jag verkligen att de kommer gå att sluta. iallafall dom månaderna som jag måste vara rökfri, sen får vi se om jag börjar igen, de kommer säkert vara svårt att hålla sig ifrån ciggen till sommarn. men försöka, ska jag helt klart göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0