23 Januari

DATE 2010-01-23 TIME 16:39:10

slyna! *bam* in your face..


vaknade av att alarmet ringde 14.30 och jag försökt få upp linus i säkert en timma. de gick till slut iallafall för nu är han uppe :) mamma kom förbi innan och hämtade flowin skivan (som man kollar på när man tränar) för jag hade visst råkat glömma den i datorn..

vet inte vad denna dagen har att erbjuda, ingenting antar jag för jag har varken ork eller pengar till något. är halv depprimerad. fast egentligen inte ledsen eller något utan bara irriterad :s vet egentligen inte varför jag är irriterad heller. eller jag vet varför jag blev irriterad igår men jag vet inte varför jag fortfarande är sur, riktigt hatisk känner jag mig. som en vulkan som håller på att få utbrott typ :p hoppas de "går över" snart för de har varit riktigt dålig stämning sen igår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0