30 Januari

DATE 2010-01-30 TIME 19:32:41

hej bloggen.. natten tills idag var sämst, linus kunde inte somna alls.. jag somnade runt 7 och vaknade till av att linus skulle åka och lämna bilen i mellerud vid 9.. kunde inte somna om på säkert 1 ½ timme. nästa gång jag vaknade var vid 14 när linus kom hem igen. han gick och la sig och bad mig ställa alarm på 15.30, vilket jag gjorde. jag somnade om och vaknade av alarmet. linus var dödstrött vilket man förstår eftersom han va uppe hela natten.. jag frågade om han ville sova en timme till, hans svar va "mm tack" typ. jag sysselsatte mig vid datorn och efter ett tag blev jag med fruktansvärt trött, la mig ner igen men lyckades inte somna. en timme senare väckte jag liv i linus och vi har vart och köpt pizza på bella.. nu ligger jag och är proppmätt med en rejält dunkande huvudvärk.. linus mår illa och känner sig yr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0