4 månader utan dig

DATE 2010-01-19 TIME 20:41:43

idag är de hela 4 långa månader utan dig morfar, du ska veta att jag tänker på dig hela tiden. saknar dig jätte mycket och jag är så ledsen för att du inte finns här med oss idag. du finns alltid inom mig, men jag vill ha dig här runt omkring mig mer. nu är de år 2010 och de har gått ganska bra än så länge. hoppas du med har de bra och att all din smärta är borta. julafton gick rätt bra även om jag kännde mig deppig och vara nära att börja gråta vid vissa tillfällen för att du inte var med och för att det inte stog "god jul och gott nytt år önskar mormor och morfar" på paketen som de brukar göra. JUST DE JA! innan jag glömmer de, grattis på din namnsdag. jag älskar dig ♥

You just faded away
You spread your wings, you had flown
Away to something unknown
Wish I could bring you back
You're always on my mind
About to tear myself apart
You have your special place in my heart, always


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0