7 Januari

DATE 2010-01-07 TIME 12:34:23

Igår natt 1 timme efter att jag skrivit sista inlägget kollade jag min statistik på bloggen i iPhonen innan jag la mig för att sova, då hade de redan varit 15 personer inne ? ;O hur kommer detta sig undrar jag. välkommna är ni iallafall :)

Nu är jag hemma, Daniel kom och hämtade Linus och mig innan för dom ska på bio i Göteborg, avatar i 3d tror jag de var dom skulle se. lyckostarna!! jag har inte råd att följa med och så kännde jag att dom kan ju åka själva för de är ju inte så speciellt ofta dom träffas och de vore roligare för dom att dom får tid tillsammans någon gång också!!


Nu ska jag vara olaglig och se om de finns någon bra film att ladda ner. Känner nästan aldrig för att göra något på vintern för de är bara kallt och jävligt. Så jag stannar inne så länge jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0