7 månader tills jag blir 20 ;)

DATE 2010-01-18 TIME 21:21:11

åldersnojja är vad jag har nu! fyfan för att bli så gamal och jag har under mina snart 20 år i livet inte åstadkommit någonting HAHA fan va tragiskt. då har man fyllit så många år så de inte finns någon speciell ålder kvar att längta till ;/ suger.. (fast de finns ju en positiv sak och de är att jag kan köpa alkohol på systemet, jag kommer nog bo där dom första veckorna, fast de kanske inte heller är speciellt positivt haha) jaja de är över ett halvår kvar.

Gjorde mig nyss lite mat, tacos med gurka tomater rödlök fetaost och tacosås. uuunderbart gottt, ska aldrig mer äta med kött i usch vad inte gott de är om man jämför med de jag käka nu. Tog mig även en macka med makrill i tomatsås och ett stort glas med juice! så tror mig när jag säger att jag är mätt i magen!


nu ska jag ta och lägga in alla tvätt, som jag tvättade för några dagar sen, i garderoben så de är gjort och sen ska jag någon lämplig tränings tröjja ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0