As taggad !

DATE 2010-01-07 TIME 21:21:41

allt jag kommer skriva nu är "förhoppningsvis" för de är inte riktigt säkert att jag kommer få köpa gymkortet.

Mammas kompis Christina köpte ett gymkort för ett tag sen på sportlife, nu har de kommit upp lite komplikationer för Christina så hon kanske inte kan träna. och hon frågade mamma om hon ville köpa hennes kort, för att min lillebror önskade sig ett i födelsedags present, men han önskade sig ett gymkort på friskis & svettis för hans polare tränar där. Mamma ska iallafall fråga Christina om jag kan få/köpa det av henne. Både mamma och jag saknar vell den riktiga motivationen till att börja träna men om vi gör de tillsammans kanske de går lättare :D


Nu ska jag och mamma kolla på dokumentären "HOME" på min dator så jag måste gå och koppla in den i tv.n nu! men vi hörs lite senare sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0