Den här borde alla ha!

DATE 2010-01-24 TIME 21:48:00

Mitt hår som är väldigt torrt och trassligt nu efter all avfärgning blir som "nytt" starkt och underbart mjukt och jätte lätt att reda ut med 'Loréal studio line hot straight cream'. fast den är ju egentligen till för att skydda håret mot värmen från fönen och plattången, vilket den också gör, väldigt bra!  och just denna produkt är gjorde så att håret blir extra rakt med, vilket är toppen eftersom jag inte behöver änvända plattången lika mycket för att få de rakt :)

När jag var på jakt efter värmeskydd mot håret skulle jag ju egentligen inte köpa denna, de är samma, fast den jag ville ha är i sprayflaska, vilket för mig inte spelar någon större roll.. men dom som inte vill använda händerna som "redskap" är ju sprayflaskan enklare eftersom de bara att att spraya i håret och kamma igenom (försiktigt!!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0