en liten paus idag... kankse

DATE 2010-01-26 TIME 18:41:37

känner mig inte speciellt sugen på att blogga idag faktiskt, eller iallafall inte just nu. men vem vet jag kanske skriver lite senare ändå... får ändå dra upp vad jag gjort idag; Städat som en galning med linus, hans rum skiner verkligen nu haha! bra de..


är lite nyfiken på hur de gick för linn idag på hennes första körlektion, hon lovade att skicka sms om hon överlevde eller om körläraren överlevde att åka med henne. men inget sms än så länge haha. hon är la död då eller så sitter hon inne i hektet för körläraren fick en hjärtattack.

Kommentarer
Postat av: LINN LEVER!!!

hahaha.. jag var så nervös efteråt att jag glömde nog det ;D haha! jag lever!!!:)))

2010-01-26 @ 18:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0