Freakin' eyes :@

DATE 2010-01-08 TIME 12:14:26

Nu är jag vaken, vaknade av ett sms från linnsan klockan 11 tyyp. Har lite beslutsångest över om jag ska ta något att äta? min mage svullnar upp som fan när jag käkar på morgonen (känns de som iallafall). Förresten börjar de hända skumma saker med mina ögon, de har kliat i dom (speciellt i vänsterögat) sen i går och jag har massvis med maskar (maskar är som små små genoskilniga trådar) i dom med och de slutar verkligen inte heller. Ju mer jag pillar destomer kliar de och de är väldigt irriterande för jag kan inte sluta klia!!


however nu ska jag vell gå upp ur sängen och kanske ta mig en frukt för att dämpa ångesten lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaaha maskarna, jag har också mssa..blä

2010-01-09 @ 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0