Godnatt :P

DATE 2010-01-13 TIME 04:16:32

Spenderade några timmar med bengt hemma hos han innan idag och resten av kvällen har jag varit hos linus. ätit popcorn och lite dajm och jag har kollat på film i iPhonen.. jag kollade på 'up' för tredje gången och jag älskar den, känslorna, skämten, glädjen, allt! precis allt är underbart i den filmen, trots att den är animerad. haha. gråter till och med vid vissa tillfällen!

Nu blir det iallafall sängen. ska vara på af 15.00 i morgon så de är vell bäst att lägga sig. linus lägger sig om en stund hoppas jag, jag har inte sagt att jag ska lägga mig men han märker de och de brukar ta ungefär en halvtimme för han att avsluta de han håller på med. så godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0