Good afternoon

DATE 2010-01-22 TIME 17:22:03

mamma väckte mig 15.30 (!!!) inte bra alls, så jag ringde och väckte linus direkt. för jag skulle väcka han när jag vaknade. vilket jag trodde skulle vara runt 13. undra hur länge jag hade sovt om inte mamma hade ringt?! haha.

gick ut med molly de första jag gjorde. satte på mig mina uggs, vilket inte var smart för när jag gick ut på snön så sjönk jag ner en halv meter i snön så nu är dom jätte blöta :( dom kommer säkert bli förstörda.. nej kanske inte, jag ska iallafall spraya dom med den sprayflaskan jag köpte när jag köpte skorna, som hindrar vattnet från att tränga sig in i skorna och förstöra dem.


om en stund väntar flowin träning, men ska ta mig en smoothie först nu! så jag får i mig lite innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0