Hallå bloggen :)

DATE 2010-01-11 TIME 17:08:15

inte blivit mycket uppdatering senaste två dagarna och de är vell för att jag inte har haft något att berätta heller så de spelar ingen roll.

Idag har jag och Linus vart på Af/försäkringskassan fixat papperna som man lämnar in för att få pengar! just nu har jag ca 2500:- vilket är precis så mycket som jag är skyldig bengt för räkningarna jag hade. Men jag tror nog att de ska gå bra om jag betalar han 2000 nu och sen 500 nästa månad. ska faktiskt ta och ringa han efter jag skrivit klart..

hur ser dagen ut idag då? jaa, lungt blir de vell.
Kan berätta att de ser ut som ett bombnedslag i mitt rum så de kanske jag ska göra något åt innan det blir ännu värre  -_-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0