hemkommen från träningen

DATE 2010-01-19 TIME 13:17:04

vaknade upp av att mamma hade nysattack på toaletten klockan halv åtta i morse. kunde inte somna om så jag kollade på 'shopaholic' som jag lagt in i min iphone, typ 7.de gången jag ser den nu hah! men den är så härlig tycker jag! gick upp ur sängen klockan kvart i tio och käkade en macka och en skål med naturell a-fil ... säh

Nyss kom vi hem från gymmet och helsikke så skönt de är att träna, powerwalk 20 min och 40-60 minuter träning på maskinerna. när vi kände oss klara så gick jag och solade 13 minuter och mamma tog en vattenmassage. vi ska göra tvärtom i morgon. måste bara säga att jag för en gångs skull känner mig ganska motiverad, visst att de är lite stönigt att väl ta sig dit, men när man väl är där känns de jätte bra.. dom gångerna mamma inte kan träna på sportlife (de är ju inte varje dag hon är ledig eller har tid) så ska jag köra flowin här hemma! de är galet vad träningsverk man får av att göra flowin. men de är skönt för då känner man att man rört på sig :P siktar mot stenhård kropp till beach 2010 (drömma kan man ju!) ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0