I am addicted to farmville

DATE 2010-01-22 TIME 02:10:56

trodde nästan att jag hade klarat av att sluta spela de helt, men ack så fel jag hade ;P började igår morse och nu känner jag att jag måste kika in sådär var 5.e minut för att jag absolut inte ska missa något. haha. men de känns gött. igår rensade jag även ut julen och kylan!!! bara för att de är kallt och jävligt här behöver de inte vara de där också. nu känns de som vår på farmville. och tror även att de är därför dom lägger in massa nya saker man kan ha. som tillexempel peacemärket i en grästuva. tror att baktanken med de hela är att dom vet om att jag känner sån fruktansvärd kärlek till våren, speciellt när löven på träden börjar titta fram. så dom lockar mig till att börja spela igen genom att ge mig vårkänslor :D


såhär ser min farm ut nu!

 

jag expanderade farmen innan också så nu är den riktigt stor och fin och det finns massor med plats för nya decorationer m.m :'D roooooligt. ne nu ska jag fortsätta spela en stund till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0