I AM IN LOOOVE

DATE 2010-01-25 TIME 22:05:35

omg har just sett avatar och fy satan vilken underbar film. 2 ½ timme känndes som 10 minuter och jag vill se den igen. så fort den kommer ut i dvdrip format på antingen tankafett eller torrentleech så ska jag ladda ner den och lägga in i min iPhone. fatta hur grrrym den måste vara i 3D (en aning avis på linus som sett den i 3D på bio).. filmen var verkligen speciell, antigen satt jag och grät eller så skratta jag eller så var jag jätte arg. gud va rörande den är ;o



den är ganska lätt att relatera till verkligheten också, med tanke på att i filmen är de människorna och maskiner mot djur och natur. precis som i verkligheten. (förutom att i verkligheten förstör vi inte bara en arts hem utan allas, inklusive vårat eget)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0