I'm making progress

DATE 2010-01-14 TIME 04:52:49

på 2 dagar har jag rökt 11 cigaretter såg jag nyss :O fan de är helt galet. jag som vanligtvis röker 20 ciggaretter på två dagar. alltså ett paket på två dagar och nu har jag bara rökt ett halvt paket på två dagar!! hur bra är inte det? :D:D egentligen vill jag inte sluta röka men jag vill ju göra operationen. så jag måste ju sluta för att inte något ska gå galet.

förövrigt har jag suttit hela natten och kollat på svenska hollywood fruar som gått på 3.an, jag brukar inte sitta vid tv.en så mycket så de är ju perfekt att kunna se de på datorn när man vill! :) har sett 3 program ikväll så ska jag se 2 imorgon.

linus börjar bli irriterad nu på spelet (säkert för han är trött) så jag ska försöka få mig och han i säng och sova så det inte bli alldeles för sent, klockan 5 på morgonen är tillräckligt sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0